Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

субота, 26. април 2014.

Pasticio


Gledala sam ovih dana neke moje kuvare i tako naletim na Rick Steina koji je jedan od mojih omiljenih.Volim takve kuvare, koji koriste normalne  recepte i kad gledam njegove emisije on sa takvim žarom i pasijom priča o svom jelu da prosto možete osetiti ukus istog.To što voli da putuje je naravno imalo uticaja na njegovo široko znanje o mnogim nacionalnim kuhinjama u kojima uvek majstorski izbira št obi i većina ljudi probala da ode tamo na odmor.Većina ljudi to je kako ovaj nepretenciozni kuvar vidi sebe i zato mi je posebno drag.Srela sam ga ovde na jednoj izložbi  kuvanja i mogu vam reći d aje i u stvarnosti vrlo karizmatična i jednostavna osoba.
Dakle da se pozabavimo pasticijom
Skoro svaka mediteranska kuhinja ima svoju verziju ali ova Grčka mi se posebno svidja, jer je toliko mirišljava i puna raznih ukusa, koji vam prosto eksplodiraju u ustima.Ujedno idelano jelo da se u posudi u kojoj ste je spremili iznese na sto sa flašom dobrog crnog vina i salatom ...


Sastojci

Pakovanje penne paste (400 grama)
100 grama rendanog kačkavalja
300 grama mlevenog mesa
1 konzerva paardajza ,seckanog
1 iseckan crveni luk
1 štapič cimeta
2 čena iseckanog belog luka
1 list lorbera
2 kašičice oregana
200 ml mleka
1/4 šolje brašna
30 grama putera
so i sveže mleven crni biber





Ispečemo crveni i beli luk,dodamo meso i viljuškom ga usitnimo i propržimo.Zatim dodamo paradajz i začine i sve to prodinstamo oko 5 minuta

Pre toga  smo skuvali pene ,svako prema svom ukusu ja oko 15 minuta da bud al dente (na zub)

Ocedimo penne i u namašćenu vatrostalnu posudu sipamo red pene red sosa sa mesom.Poslednji red da bude Pene


Pravimo Beli,Bešamel sos

Istopimo puter i dodamo brašno,mešajuci.ostavimo na niskoj tmperaturi da se proprzi ali da


ne zagori.Onda dodamo u nekoliko puta mleko mešajući da nam se ne stvore grudvice.Posolimo i pobiberimo.
Sada sos koji se dovoljno zgusnuo sipamo na ostatak u vatrostalnoj posudi i pospemo kačkavaljem


Pečemo u rerni 20 minuta dok dobije lepu koricu

Služimo sa tzatziki salatom,krastavc sitno iseckan dva čena belog luka ,jogurt i so.Ja lično ne volim sitno iseckan krastavac pa ga isečem na vrlo tanke listove.


Prijatno!

Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer