Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

субота, 14. јун 2014.

Kolač sa kremom od limuna


Imam 3 drveta limuna u bašti.Vrste Meyer.Nisu toliko visoka ali skoro čitave godine ima limuna.I svarno svašta pravim od njega,slatko,usoljen limun,limunadu ,limunčelo i eto i ovaj krem od limuna.
Zaista je vrlo ukudan u kolačima i potrebno je vrlo malo sastojaka da se napravi.

Za  krem od limuna

2 limuna,rendana korica i sok
2 jaja
2 žumanca
80 g putera
160 g šećera


Prvo pripremimo krem od limuna
U šerpi umutimo jaja i žumanca,zatim dodamo ostale sastojke i mešamo dok se ne zgusne.


Sipamo u teglu i ostavimo da se ohladi.Krem od limuna možete u frižideru čuvati dve nedelje.




Testo  je takodje vrlo jednostavno i ideja je od francuskog  Clafoutis koji ono večinom rave sa visnjama ali meni  odgovara sa ovim kremom



Testo


1/2 šolje brašna
1/4 kašičice soli
2 velika jaja
2 kašike šećera
3/4 šolje mleka
1 kašika istopljenog putera
1/2 kašičice vanile
1/2 šolje griza (ovo nema u originalnom receptu ali ja dodam za malo gušće testo.


Sve satojke sipamo u činiju i dobro izmešamo.Testo će biti meko.Sipamo u ravnu tepsiju i rravnomerno ga rasporedimo

Premažemo krem od limuna




 Pečemo na 200  stepeni Celzija 30 minuta.Izvadimo i osttavimo da se ohladi.




Ja sam još posula marakuju na vrh






3 коментара:

Zorica Pavlovic је рекао...

Ovo mi deluje veoma ukiusno.Prijatno:))

Анониман је рекао...

Da znaš! A videla sam praviš i ti limun krem,pa ćeš lako

Dana Drobnjak је рекао...

Svidja mi se, volim kreme sa limunom.

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer