Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

субота, 14. март 2015.

Krem supa od livadske pečurke (Cream Field mushroom soup)


Pre neki dan napadala  kiša baš dobro.Jedva smo čekali da prodje , da se malo prošetamo. I u toj šetnji nabrasmo dosta livadskih pečurki,koje su završile danas u supi.Preukusnoj

Sastojci
OKo 600 grama livadske pečurke
150 ml pavlake
Rukohvat peršuna i timijana
so,biber
300 ml bistre supe
20 g putera


Pečurke bilo koje vrste nikad ne peremo! Očistimo blago , recimo kao ja ovde četkicom za mazanje kolača

Zatim ih grubo nasečemo u lonac sa vrućim maslinovim uljem

Dnstamo na blagoj vatri oko 15 minuta
U poslednjih 5 minuta dodamo peršun i timijan

Nalijemo bistru supu
Kuvamo još deset minuta .Dodamo puter i pavlaku .

Sa štapnik mikserom izmiksamo
To je to
Hvala majci prirodi
Šteta što vam ne mogu dočarati ukus


6 коментара:

Snežana је рекао...

Divno, obožavam pečurke.....planiram na leto ići na Staru planinu, kod komšinice u berbu vrganja i svega što je šumsko...ako se ostvari biće svakakvih đakonija i jedan dobar post sa sličicama....pozdrav!!!

What's for dessert? је рекао...

Obožavam kad si u prirodi nađem namirnice za obrok, a branje gljiva mi je uz bok branju šparuga

Анониман је рекао...

I ja jedva čekam jesen, imamoovde dosta borove šume pa nameravam a lovim lisičarke.

Анониман је рекао...

I ja sam se dosta obučila da prepoznam šta je u prirodi jestivo.Naprimer potočarka ,od nje pravim pesto i dodajem u salatu.A dobila sam na poklon za rodjendan da idem na jedan izlet sa Maorima da nam oni pokažu u šumi šta je sve jestivo.Inače berem još dosta toga..da ne nabrajam.

Gaga је рекао...

Rado bih jela ovu tvoju čorbicu! Što se branja pečuraka tiče, tu sam totalna neznalica, pa bih mogla i ja ovde na izlet da naučim koje su jestive :)))

Анониман је рекао...

Jedno od pravila je d akad zasečeš gljivu,iznutra je bela..ali nažalost kao i sa svim pravilima ima izuzetaka

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer