Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

субота, 13. август 2016.

Kuligre: Najbolji Recept moje bake i Zidna Kuvarica 3


Ovaj lep prilog stiže od Dijane Popović , koji je poslal za takmićenje u našim Kuligrama. Lepa kuvarica i odličan  džem od smokve

​​E sad kad sam pomislila na majku i njenu kuhinju ,prvo mi je na pamet pao džem od smokvi. Kako sam odrasla na moru kod majke, ja sam joj često pomagala u kuhinji .Zajedno bi brale što zrelije smokve za džem 
Recept je bio puna vangla smokvi ,nekoliko lončića šećera i 3-4 limuna srednje veličine naravno istio sveže ubrana 

Bakin đžem od smokava 

Sastojci


1kg zrelijih smokvi 
200gr šećera 
sok od 1 sveže cedjenog limuna 



Priprema


Smokve oprati odseći im peteljku 
Uzeti jednu veću serpu pa smokve zajedno sa koricom preseći na pola 
sipati šećer i ostaviti pola sata da odstoji 
Šerpu sa smokvama staviti na riiiinglu na jaku vatru čim počne da vri smanjiti temperaturu i krčkati 30 minuta skloniti sa ringle dodati limunov sok promesatisa drvenom varjačom Tegle zagrejaati u rerni pa u vruće tegle sipati vruč džem zatvoriti ih sa poklopcem i vratiti u rernu na 100stepeni 30 minuta Prijatno 

Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer